8月 25, 2007

就是喜歡

雖然個個彈, 但我是真的ok喜歡楊千嬅最新的唱片.
尤其是:"只談風月不談戀愛"; "同病相愛".
它們每晚在病床陪我入睡, 單著耳地聽...
我想歌詞內的經歷大家都很容易得到共鳴.

6 則留言:

粉腸A 說...

呢隻碟我也最喜歡『只談風月不談戀愛』

匿名 說...

甲之熊掌乙之砒霜。我死裏復原的ipod加了楊小姐的MOOV歌曲就再次死掉了。死機的經歷大家都很容易得到共鳴。Gary說MOOV比較好聼,但我還是找不到共鳴。

匿名 說...

點首同病相愛畀你,但唔好同病相憐呀


無法捱到要死 病好要別離
能扶著看天地 沒有福嬉戲
有些限期 未必可講道理

Gary Lam 說...

F4, 咁我都唔出奇你會好鐘意既...

呢只唱片, 係歷年楊小姐既唱片 OUT 得最快既一只, 放左入電話個多星期, 已經DELETE 讓位比其他專輯. 但係, 我連唱片都未買喎, 買左回家都唔知會唔會拆呢...

R 說...

我都喜歡"只談風月不談戀愛"。

你未好返都好追貼新碟行情喎!!!
犀利~~

Unknown 說...

這張唱片雖然沒能得到外界太大的回響, 但貫徹了all about love的主題, 當中有很多歌都感同身受, 聽罷有哭的衝動. 肥四快點康復過來, 去看她的concert啊!