4月 25, 2015

Muji cafe

我真係好少來銅鑼灣,所以既然有機會一個人喺呢度周圍遊逛,當然會要食盡每一餐啊。睇完一齣咁爛嘅電影之後,我想食一些特別少少的東西來彌補一下。

忽然醒起呢間無印餐廳開左咁耐,其實我一次都未食過喎,既然我唔係太肚餓,就去試吓呢一間標榜輕食嘅餐廳啦。


餐廳嘅菜牌其實好簡單,只得兩款:細 portion$88 有三個餸;大 portion 嘅$98 有四個餸,兩份都包一碗飯再加一個飲品。

我今晚唔係太肚餓,所以揀咗$88 三個餸的套餐,包括兩個熱盤一個沙律:檸檬炸雞、甜酸鯖魚,同埋豆腐渣沙律。雖然睇起嚟就好似好少份量,但係食起上嚟其實都剛剛好,甚至有啲飽到滯。


不過那兩個所謂熱盤,其實都係凍凍地,不夠熱。成個餐最熱就是說碗五殼飯,好熱丶好咬口丶好食。那個豆腐渣沙律亦都好味,配搭好新鮮,好想自己試吓以前自己做。

我想這個餐廳簡簡單單下次都可以再來。


沒有留言: