9月 03, 2015

低手的問題

踏入新公司頭幾日,被安排跟一位資深同事行舖。
當然一邊傾談公事,一邊傾下閒偈,說說大家的私人生活。

同事:咦,你自己一個人住,還是同屋企人住架?
我:我同爸爸媽媽一齊住的。
同事:咦,咁如果你個伴侶上屋企點算呀?
我(繼續若無其事):咁無所謂架。
.....

你老味呀,死八婆。什麼叫做伴侶?男朋友就男朋友,女朋友就女朋友,我從來未聽過一個人會問對方"咦,你同你個伴侶會點"囉!是想chor我個反應,看看我如何表現?有種是不是直接問你喜歡男人還是喜歡女人呢?

經此一役,我就知道這女同事是什麼一個人。從此我就對她毫不客氣,對她所有的冷笑話就以一打三。
"我幫你接左個電話,你係咪應該請我食飯呀?"
"乜你好窮咩?成日要人請食飯!"

"你覺得我今日係咪好靚呀?"
"我可唔可以唔答呢個問題架?"

"你兩個成日行埋一齊係咪有路架!"
"為什麼你滿腦子都只係諗起這些東西呢?"






沒有留言: