7月 09, 2007

談情 – 從分手開始

Cashback 一開始調子沉重的.
男主角被女友拋棄,導致他終日念念不忘與女友昔日的日子.
思念成災至夜夜失眠. 結果為了打發時間而到超市當通霄更兼職.
最後遇上了新的對象, 展開了人生新的一頁.

所以說一切的分手都是好的!
每次有朋友告訴我失戀了.
我的第一句反應是可惜, 第二句就是祝福了.
沒有舊的人, 又怎去迎接新的戀情?
因此, 每一次的分手就是新戀情的預告.
而且我們更要學懂從錯誤中學習,
不要重蹈上一次的錯誤, 找一個更適合自己的人.
與其終日留戀以往的片段, 不如裝備自己,
讓自己更吸引, 更進步, 畢竟愛情已經不是人生的全部了.

3 則留言:

匿名 說...

沒有昨日的他,不會有今日的我.
十一年前,同佢分開好唔開心.於是我重新建立朋友網,而家愈來愈多朋友,而且好國際化 tim!
兩年前,佢突然搵返我,無他,想証明9年後佢仲係好正掛!?我啋佢都傻!
去年起,成日在 GYM 遇到,十一年前同咗佢一齊既人.即係當年佢因為呢個人而同我分手.佢呢個 Lover ,對我好有興趣,次次見到我,乜都露俾我睇,其實,好難睇!其實,佢唔知我係邊個.
我好感恩,其實當初,十年前(分手後一年),佢在我生日,當住我面同佢呢個 Lover 在電話說分手,話要同返我一齊,我都冇理佢.

F4 說...

絕: 嘩! 你台戲都幾好睇噃! 不過我同意你的做法. 有些人真係唔知醜.

Gary Lam 說...

真係好利害喎~~ 趁呀 Susan 姐呢期紅呀, 可以唱番句佢首名曲既其中一句...
Today, I belong to me....