11月 13, 2007

剪個靚髮去拜蓮

做手術時要剃頭,
之後我一直任頭髮生長,
因為我未想到改什麼髮型.
都已經四個月, 個頭醜到自己都不順眼.
但髮型師又full booking.
情急之下, 朋友說可以替我收一收左右的陰.
都要一試.
於是我們二人去了卓越買鉸剪.
沒有鉸剪!
唯有買鼻毛剪頂住.
二人去了大型shopping mall的露天公園剪髮.
但成個公園都坐滿人!
於是我們在樓梯轉角處剪髮.
我仲用hk mag來攝頸墊頭髮碎, 都好有準備!
朋友大手一揮, 熟練的替我剪了很多多餘的陰, 很好.
雖然期間有很多人出入, 發現我們在公共場所剪髮,
但今次效果理想, 很滿足!

我今個星期可以用新髮型去拜蓮,
到時聖母會不會叫我上台呢?

7 則留言:

匿名 說...

修毛小皮球

Gary Lam 說...

係呀, 叫你上台, 送你一對 "蓮蓬"~~

粉腸A 說...

左右兩邊好似叫的水,不是叫陰喎

粉腸A 說...
此留言已被作者移除。
匿名 說...

剪你個陰,剪你個陰!

naruto 說...

哈!原來有人同我一樣,睇憶蓮前執靚個頭

Fun 說...

響個咁開揚幾地方剪陰,ok喎呢件事~~~

你係咪睇尾場呀?我地會見喎咁~