12月 19, 2014

買聖誕禮物

十二月中,又開始買聖誕禮物。我沒有習慣買禮物給朋友,通常買這些聖誕禮物就是for 交換禮物用。
從小到大經歷過千千萬萬次的交換禮物,最討厭就是收到杯、襪、皮帶,每次抽獎拆禮物,打開一看,仆街又係呢啲!但又要做個開心的微笑,屌那星!
正所謂己所不欲勿施於人,我真係做唔到去買這三寶當交換禮物。其實心水禮物何其多,而家好多公司都包好一盒盒產品比大家作交換禮物之用,切合任何價格範圍,一百蚊、百五蚊、二百蚊,啱晒任何場合。所以怎麼會買唔到野而退而求其次買杯襪皮帶!
說回這些禮物選擇,我通常都會去自己喜歡的品牌去。我明白Crabtree Bodyshop果啲禮物包好靚 ,但我從來都無買佢地啲野,咁我又唔想求其去買盒花碌碌的hand cream 去抽獎喎。我就喜歡去無印或IKEA揀下啦,產品實用些嘛,送都送得有誠意啲,而且我怕不支持自己喜歡的品牌,到有一天執了笠就慘了。就好似有種人自己平常又不幫親,到人地執笠就扮正義抱怨什麼被某某吞沒乜乜柒柒。

沒有留言: