6月 28, 2016

放縱早餐


說過很多次,去東京住酒店,沒有包早餐沒所謂,反正到處都是好吃的。反而沒有早餐平一些住宿費用更好,不用浪費肚子的額度。

我會去食麥當勞。東京麥當勞有 Mcgriddle!兩塊 pancakes 扮麵包夾住炒蛋及豬柳。pancakes 是內藏syrup ,可以想像有幾高卡!但這是真好味啊!又不是日日食,整個行程只吃一天,讓我放肆一次吧!

4 則留言:

Karvitz 說...

我上個禮拜都特登去日本麥記食咗呢個早餐一野,勁正!

F4 說...

好開心有人支持!
你也是上星期去日本?

Karvitz 說...

我六月中去過..... 剛剛見你寫繡球花,我又咁岩遇到個繡球花節,整個山頭都係繡球花,真係好靚。

F4 說...

我也是6月中去的,可能我們偶遇過。