6月 30, 2023

造星V

往年我極少看造星,但出奇地今年keep住集集追。
一開始是因為首輪評判好睇,所以一直追。首輪評判:Edward Chan,伍詠薇及Sunny Chan的準則好清晰,評語中肯令人看得心服口服,不似上年鄭融及朱柏謙講野無point扮有point,扮專業,又好多中英夾雜,聽得我好頂耳,上年因為他們,看了兩三集就沒有看下去了。

本來因為看評判所以入了局,可惜第二輪開始又浮了一批渣豆評判出來,泳兒以為上來plug新歌;王君馨上來發仔瘟,但去錯場合;我出奇少爺占與陳柏宇評審及表達能力這麼低,入了行這麼久原來睇事咁膚淺,令我對他們將來的作品打了個折。

講下參加者。
我幾怕男仔少少事就喊喊喊,唔知做乜。
至於心頭好,我喜歡亨仔;Tiger Foo; Taco; Nathan;KC。
至於那班大件頭,我始終覺得一粒星是要聲色藝俱備的,如果外型唔吸引,就算唱歌幾勁都好,我是一定唔選的。
至於香印,由始自終我都覺得佢好似 Dick Lee,樣子唔驚喜。而且他太高班,是做百老匯的人,如今做電視台是浪費,就算贏了也幫不了他繼續飛,全班考第一不會幫到一個人入哈佛吧。
黃鋒呢,我不明電視台叫這麼多人讚佢做勢幹嗎? 不靚仔又常常拋眉眼,yuck!

沒有留言: