1月 09, 2009

如果我腰圍只得28

第一次乍,
寫得唔好唔準笑...

------------------------------------------
(我作詞, 你可自行配音樂...)


今日一個人 走咗去食晏
個肚唔舒服 唔想去飲茶
本來打算去 買麵包
結果走咗去 行街街
見到大減價 D野係咁減
摷摷摷
睇落條褲好鬼啱
3折後再8折
點可以唔揀
於是攞起晒 所有既尺碼
走入更衣室 打算試新衫

30吋有一點鬆架
結果我躍躍欲試 那條28

如果我腰圍只得二十八
你會唔會覺得我好high
如果我腰圍得番二十八
會唔會有好多人 想約我去街
如果我真係只得二十八
你想唔想 知道係點解
如果你想知點解係二十八
下一次我比你睇點解…

3 則留言:

Sun Sun 說...

如果你腰圍只得二十八, 你就成為瘦/臭四喇, 唔好啦.

Leo 說...

其實廿八腰好難買褲,唔好玩架!

咁你又即係幾多腰唧?哈哈!

F4 說...

我只係唱歌仔之嘛...
我幾多腰?
下次掀給你睇.