1月 02, 2009

一些工作爛笑話

新年快樂, 輕鬆一番..
以下是一些真人真事.
關於工作的.
有些是聽回來, 有些是自己經歷.
英雄莫問出處,
不要問我那些是來自我的.

1.
A=ADVERTISING AGENCY ; C=CLIENT

A: 我們建議你做一些電台廣告.
C: 好呀. 什麼時段好呢?
A: 晚上黃金時段啦. 10時後最多人聽.
C: 下? 晚上10時? 瞓晒覺啦.
A: 香港大部分人晚上10時還未瞓的.
C: 下? 我瞓左啦喎.
A: (笑住) 係呀. 不過我地的TARGET CUSTOMERS未瞓喎.
C: 咁... 有冇其他提議?
A: 另外可以落廣告於KARAOKE內, 一定看到.
C: 下? 我未去過KARAOKE播. 得唔得架?
A: KARAOKE已經在香港超過10多年歷史. 應該沒有問題.
-------------------------------------------------

2.
A= 同事A; B=老闆

A: 那一支日本片的COPYWRITE還在等日本的同事回覆.
B: 我知啦. 現在他們正與他們的經理人談細節.
A: 對呀. 是 JOHNNY 事務所那邊.
B: 唔係呀. JOHNNY事務所是律師行來的.
A: UM... JOHNNY事務所好似是經理人公司來的.
B: 唔... 係咩...
-------------------------------------------------

3.

A: 喂!
B: 喂! 我呀! 我屌............
A: 做咩?
B: 開完會. 好累啦.
A: OIC. 有幾多人開會?
B: 9個人: 入面有6個女人, 3個基佬.
A: 嘩! 你公司唔係做FASHION架噃.
B: 咪係.
A: 咁應該幾好笑啦. 同聲同氣.
B: 氣你個頭. 基佬扮MAN. 扮晒魚蝦蟹.
A: 點扮?
B: 其中一個話佢有女友喎.
A: 哈哈... 可能佢條仔姓呂叫友呢?
B: 頂你. 係呀. 佢仲係呂有慧個細佬添... 哈哈...

沒有留言: