10月 10, 2010

個鐘的噠跳

A: 喂, 你睇下張相. 條仔得唔得?
B: 得! 超得! 邊度嚟既? 快介紹我識.
A: 嘻嘻, 我開始知你D口味喇...
B: 唔好講其他野住. 咩人? 快介紹我識.
A: 哈哈. 死八婆. 洗唔洗咁猴擒.
B: 哖唔洗呀? 冇時間啦. 你聽唔聽到D鐘聲呀? ~~個鐘的噠跳~ 個鐘的噠跳~~ 歌到有得唱啦.
A: 哈哈. 有冇咁誇張呀!
B: 咩冇呀! 你聽唔聽到D"依依"聲? 我度門閂緊啦!!!
A: 有冇咁慘呀!
B: 你話呢? 快D去幫我下佢係咩人. 同佢講: 做乜都得!
A: 下? ALL YOU CAN FUXK?
B: 係! 任做. 你去啦...
A: 妖!

(待續...)

5 則留言:

陳娃 說...

我明明係聽到嗶嗶聲....

嗶嗶~嗶嗶嗶~

匿名 說...

好睇...等緊下一集...


dragon

Sun Sun 說...

下集去咗邊啊?

匿名 說...

yes, when will post ar? ^^

dragon

F4 說...

哈哈. 差點忘記了.
會寫的.
快的.
哈哈....