10月 12, 2010

楊千嬅(好嘈的)世界巡迴演唱會香港站

我好鐘意楊千嬅 - 唱片, 電影, 雜誌訪問... 我都會去棒場.
但我最怕看她的LIVE.
不是她唱得不好,
其實她的LIVE唱得好好了. 好穩定.
我怕的是她的歌迷.
因為她們必定首首歌都跟住她唱.
還要大大聲唱, 大聲到蓋過了楊小姐的聲音.
這些騷擾性的行為是近這3年越來越嚴重的.
上一次07年的演唱會沒有這情況,
但之後的拉闊音樂會, 頒獎禮, LIVE SHOW...次次都有一大班應聲歌迷跟住唱.
其實她們根本聽不到楊小姐在唱什麼吧.
這樣算是支持她嗎?
她們不覺得會騷擾到不同流合污只想聽歌的歌迷嗎?

到歌曲唱完了, 她們就會尖叫.
尖叫聲就似電視那些被人強暴的受害者掙扎時的聲音般.
大家嗌得那麼響亮, 我想香港這類的罪案都應該較少吧.

我知她們都是想証明自己有多護主,
但這不算是愛你變成害你麼?
無論楊小姐的歌如何進步,
我們都沒機會聽得到...

4 則留言:

naruto 說...

中哂!我都最怕呢D嘈fans

casper 說...

其實咁鍾意跟住唱, how come唔去唱K開埋個伴唱咪得囉!!

都唔明睇演唱會唔係聽架咩, 上次我睇Eason又係咁叫, 討厭!!

ha 說...

上次ALL ABOUT LOVE 已經有人投訴
之後喺其中一個千嬅FORUM都見到有人提出過,但又冇乜反應,仲冇改善!

聽歌姐,撐偶像姐
嗌少一陣,保護喉嚨
班粉絲顧下其他觀眾嘅感受得唔得!?

F4 說...

係囉. 所以聽完勁興, 要寫卜鬧.