8月 31, 2006

8月流金

以下是今個月所聽回來的金句, 雖不是句句入肉, 但勝在有血有淚, 保證有出處:
- 贏得咁辛苦, 寧願唔贏呀, 一係一直都係輸家還好一點
- 我立即打給你啦!
- 有本書介紹給你, 你今晚一定要睇咗佢!
- 我都係讀St. Paul!
- 我哋分咗手了!
- 我今天M呀!

- 今次的感覺跟以前的不一樣了! 上次都沒有這種感覺呀!
- 等我好番先再見啦…
- 我可以再來一次呀!
- 到時再算 …
- 佢個人西囉!

- 謎底終於揭開了
- 我夠多朋友啦, 不需要加埋佢噃!
- 只好努力查有沒有表演
- 佢有Cancer…
- 你真是用一生換一分!

- 你真的不知醜!
- 所有事情都是比較
- 一個人的故事是寫滿臉上的
- 你同佢講我唔俾!
- 我嚟好唔好呀?
- 都唔知佢點做生意
- 佢係一個死八婆!
- 我今晚同你瞓呀... 舅舅
- 林蓮其實係基佬 ; 楊千嬅都應該係

5 則留言:

匿名 說...

有幾句好正呀,果然係高人﹗

Gary Lam 說...

呀布萊恩,你話邊幾句先?我覺就覺得呢句兩好得:
- 贏得咁辛苦, 寧願唔贏呀, 一係一直都係輸家還好一點
(死係要鬥,鬥贏左仲要呻,個人做乜??)
- 我夠多朋友啦, 不需要加埋佢噃!
(擺明唔做朋友呀,吹咩)

好句!好句!!

F4 說...

布萊恩, 這些說話是我身邊的人說的, 不是我講的, 下次介紹這些高人給你認識吧~

匿名 說...

喂!版主,有人冒認係我喎,點計先!!
不過,來到八月尾,我仲有句:
我有病,係台灣小花粉敏感症……學名係眼紅人哋呀!!(果真是因病得金句)

F4 說...

所謂天下浪子不獨你一人, 正如天下brian都不獨你一人的呀. 既然有緣相遇, 下次一齊出來較高下吧...
正版拜仁, 你的台灣小花粉敏感症真的來得及時~