8月 21, 2009

不!不!不!

我不是潮流人士,
有時我認我還有點7,
但有些事情我真的接受不來.

第一不!
我好討厭cros鞋.
史上最醜的鞋.
一個個孔我已經唔知佢做乜了.
仲要係膠做!!!
著得耐對腳一定臭死了.
那些顏色...
淨色都算了.
有些顏色是混合色的,
好似細個上美術堂溝顏料溝得不均勻一樣.

第二不!
那些幾條尼龍帶穿成的涼鞋.
其實我很喜歡涼鞋的.
但這種涼鞋設計特別怪.
那些尼龍帶的花紋又花又不看,
真的很難受.

第三不!
為什麼行山鞋一定要咁醜?
一整對深啡色泥色又硬的鞋,
真的會好保護?
雙腳一定要跟土地有保護色嗎?
可不可以弄得好看一點呢?

損友說: 別說得那麼大聲口響, 有一天你愛的人是cros的粉絲就好笑了.
我笑著說: 對呀. 有那一天我更會穿上它出街呢!

3 則留言:

匿名 說...

絕對認同cros係歷史上或者係全個銀河系最醜既,曾經同啲frds講過同我出街係禁止著cros既。

Jun

shangri_la 說...

> 為什麼行山鞋一定要一整對深啡色泥色?

That is very simple, the land usually is very muddy when you go hiking and the shoes are bound to get soiled. If they are so brightly coloured, then the stain would be so very obvious. Of course if you don't wear them to hike then it would be a non-issue but then it would defeat the purpose of buying a pair of 'hiking' shoes

F4 說...

JUN: 我可以接受D人著CROS, 但最遠只可用作落街買報紙, 不可以著住搭公車...

SHANGRI LA: I hear you. just the pt, if it is used for good looking when it stains with mud, the designer can work out different colors for choices. may be i hate mud color, its sooooooooooooooo ugly....