10月 22, 2009

我識左你個friend

一天, 我開完會返回座位,
鄰座那個好鍾意晒英文的同事跟我說: 對不起, 我識左你個friend.

我心想: 你識了我那個朋友? 又為什麼這麼不好意思? 你不好意思接了我的電話?
還是你從我那個朋友中聽到我什麼消息? 但我行得正企得正又有什麼不可告人的事? 又冇喎.

同事說: 係呀. 你個FAN 好大風, 所以我熄左你個FAN囉. 對不起.

OH DIU! 原來是我個FAN, 不是我個FRIEND.
OKOK...
冇所謂.

6 則留言:

Stan 說...

依個gag好正!!! XD

Kitty 說...

笑死我:>

Ogake 說...

嘩哈哈~ 多謝你晨早俾我笑一餐~
你好可愛呀!

Sun Sun 說...

好彩你無聽錯佢食咗你個friend...

F4 說...

這是真的.
不是我作的.

naruto 說...

好爛但好正