4月 28, 2010

年輕應該多分手

上:上司
下:下屬

上:點呀,幾日啦。復合了沒?
下:沒有呀。
上:依?來真的?
下:是真的。得了,不要影響工作嘛,知道啦。
上:不是啦,我不是這個意思。但你說得對,一個做創作的人失戀了就會有很多好好的創作靈感。你不要辜負這次機會。
下:點呀,人地咁傷心,你仲講D咁既野。
上:我講真的。我見到你咁傷心,我都好開心,表示你還年青呀。
下:妖。
上:真的。你要好好享受現在傷心的感覺。到你將來失多幾次戀,慢慢就變成有抗體,你就不懂得傷心的滋味了。
下:好喇,我去做野。唔好再灌輸呢D死老野心態比我。
上:咁就啱啦。

1 則留言:

匿名 說...

哈哈~~好似怕高叫啲歌手拍多幾次失多幾次咁~

dragon