5月 15, 2011

摺聲人

走在街上, 迎面而來是一位少女.
我一時避不及, 差一點擋著她的去路.
記住是差一點, 即我是沒有踫到她,
但我卻得到一個厭惡的眼神及一聲"摺",
之後她怱怱地走了.

"摺"?

這些年來真的多了很多摺聲女.
她們知不知一個少女摺摺聲有多無禮貌.
就算你有多美麗,
但對一個無心的陌生人摺摺聲, 成何體統!

如果你趕住去的是面試,
而那個面試的人是我,
就算你做野有多能幹都沒有用,
一聲摺已經把你露底了.

做人呢, 要無時無刻都要做個克己的人.
這個世界是圓的,
山水有相逢.

2 則留言:

naruto 說...

咦!我識得一個摺聲男喎,哈哈

Tat 說...

我曾經「摺」出禍,多年前我係電話亭等電話,講電話個位先生講咗好耐,我「摺」咗一兩聲,好啦,佢突然轉身,好大聲咁:「摺乜X野呀摺.....」

我重聽落去咩,走都走唔切。