2月 23, 2016

我最喜愛的 Madonna Vol 2

娜姐的歌曲直接坦白, 近年喜歡叫人死八婆, bitch來bitch去,我沒有所謂, 夾到件事就可以.
不過,她不是每一只大碟都好聽, 上一次轉唱片公司出的MDNA, 嘩, 一開始就覺得唔好聽. 全電音, 我好怕沒有旋律的電音,結果買了咁耐,只聽過10次左右,
不過近來拿出來聽下, 又覺得幾得意. 當然好聽的歌曲比較少, 但不代表沒有. 我好怕她幾十歲人常常唱GIRL, 所以不喜歡 GIRL GONE WILD.
反而第二 cut這首 Gang Bang, 我就越聽越鐘意, 好有戲劇性, 而且我好喜歡歌中那種低氣壓的感覺.
個MV都好正架. Bang Bang!!





Bedtime Stories隻碟好悶, 最怕Take a bow,又長又悶. 聽說她在台北及香港場特登唱了這首歌, 好在我買不到票. 不過這張碟的Human Nature就好正了. 個MV跳得好好睇, D肢體語言正到呢.

沒有留言: