5月 23, 2021

抽水L

 呢排又見到那位廣告界才子KOL浮出水面.

我沒有follow的一個人忽然在fb的share又share的文章中出現. 又或其他媒體的報導, 如蘋果. 即表示呢個人又來了.

近期香港人的熱話, 當然是自肥. 看過的又讚, 未看過的又提, 我這個海外觀眾未有得睇都略知一二內容, 可見有幾熱鬧. 

於是個個KOL要賺 presence 的當然乜都要出句聲, 唔識中文字就讚佢內容好深, 跟大勢一齊讚就可以了. 我未有得睇, 我沒資格評論.

只是fb又出現了一個久違了的名字, 那位廣告畀KOL, 其實想深一層, 他常常擺一個營銷王的樣出來搵食. 但一直以來他都是說其他人或是其他中內外公司的成功 marketing 的案例. 但他做營銷的卻一個成功的例子跟大家分享的也沒有. 說到底, 他只是一個資料搜集員. 他一個值得吹噓的成功例子也沒有. 叫我如何相信他的能力.

因為婚外情無見一排, 而家又藉著Error熱潮抽水鬧查阿婆, 義正詞嚴的. 來來去去咪只夠膽話那些非官職人士. 

這種城市滑頭真的煩厭過曱甴.

沒有留言: