7月 13, 2009

讓我少女一次

實不相瞞,
這個多月都沒心機跟朋友出街,
原因要留在家看劇.
我這個anti-電視人忽然留在家中追劇,
好唔型好唔似我呀.
但我真的中了毒每晚上網追劇.



yes, 我追的是韓劇 - 花樣男子.
本來是在tvb.com看的,
但太慢了,
一星期只可看兩集,
雖然配音不差,
但我心急想知劇情,
唯有上網看原版.

我重申: 我是從來未看過這個故事的.
日本漫畫版 NO;
台灣電視版 NO;
日本電視版 NO;
有次上tvb.com看新聞見到有這個劇可在線上看.
一看就不可收拾了.

其實故事真的又老土又假,
富家子愛上窮家女,
男的一定高大靚仔又有錢又風趣又深情又打得,
女的雖然窮但有骨氣不太美但性格好又可愛又愛家有原則有中旨,
之後總是被家人反對,
但他們越被人反對, 就越是愛得不離不棄.
好假但好好睇.
我明白這些劇集還有生存空間的原因了.
因為這個夢實在太好看,
有時給我幻想一下究竟這般理想的人會不會出現呢?
那些綿綿的情話我都好想聽一次.

以下是其中一個lum爆的對白.

男: 這項鍊是我親手設計的, 世界上只得一條! 看好了. 這星星是我, 這裡面的月亮是你.
女: 為什麼你是星星, 我是月亮?
男: 因為你是永遠無法逃避我這顆星球的月亮... 不管發生什麼事, 我都不會讓月亮離開我!

想深一層,
我們要的是娛樂吧,
要的話就請給我最賞心悅目的東西.
條件是人要靚看的時候要開心,
最緊要大團圓.
做人有太多的不順意了,
所有一定要看得開心.
我當初都擔心韓國出品一定要有人死,
但這個劇處理得很好呀.
看到傷心處還真的流了一滴淚.

朋友笑我真少女呢.
well, 我都未少女過.
現在趁還有這顆純情之心,
就讓我少女一次吧.

而且我想開始追敗犬女王.

14 則留言:

匿名 說...

But actually if you see the moon, you cannot see the stars. Sorry I am not too 少女.

Leo 說...

十萬人次?嘩!恭喜晒!

淨係我一個都幾千次喇,廿萬在望呀!

敗犬女王十個爛架!

casper 說...

似足我公司d女同事...

匿名 說...

中女身, 少女心

F4 說...

Leo: 多謝你的大力支持. 但我喜歡小天呀.

Casper: 你公司的女同事good taste呀今次.

無名人: 好慘呀. 我已經係中女啦...

匿名 說...

中女有咩唔好? 起碼識嘢, 有啲錢, 有taste同有少少成就, 只係塊面冇咁彈!

匿名 說...

你試下再返睇一次日本版, 好睇過韓版10倍, 唔好講少.... 我都係中女

陳娃 說...

睇小天 . 可以睇命中注定我愛你 .. 淨係聽個title 就知啱你. 入面我記得小天好似有露點.. haha

推薦你睇埋轉角遇到愛
千奇唔好睇不良小花 !!!

F4 說...

我塊面介彈喎.

我沒有日本版. 請問有冇source?

小天的露點已經睇到冇感覺了.不過命中注定我愛你聽個名已經想代入...
轉角遇到愛? 未聽過.

edward wong 說...

命中注定我愛你。。。我有D驚咯

F4 說...

又唔係同你講...

匿名 說...

五日冇update

vivi wonka 說...

其實你一個星期少女7次.

F4 說...

冇野好寫...

V, u know me... hehe...