12月 16, 2009

其實我真係好憎呢個廣告

可不可以話比我知呢個廣告有咩好?



聽說之後有一大班小朋友放學去了舖索糖.
下? 原來這個廣告的target customers是小朋友咩?
他們已經可姒有錢去買個人護理產品了.
他們要用髮蠟, 護膚品?

你有識過d小朋友咁樣嗎?
好在我家的小朋友不是這麼的.
人人都說她很可愛?
點可愛呢?
會笑的小朋友就很可愛?
但一睇就知這個小女孩笑容是真的, 但感情是假的.
咁佢又有幾可愛呢?

3 則留言:

naruto 說...

教壞細路囉


細個就搶人枝糖,大個搶人老公架啦

Leo 說...

可不可以話比我知呢個廣告有咩好?

1.售貨員哥哥真係幾靚仔喎!
2. 妹妹笑容真,感情假:同姣佘差唔多咁好戲!
3.我翻睇咗幾次喎!耐人尋味呀!

原來這個廣告的target customers是小朋友咩?

廣告入面都係阿女帶住阿媽去架嘛!

家下係靚妹,第時就變婆仔,由細訓練起嘛,好橋吖!

F4 說...

其實唔單止細路, 我仲好喜歡教壞人. 哈哈