12月 06, 2009

今天終於去了相親

於媽媽的苦心經營,
我被安排今天下午去跟人去相親.

媽: 你今天去完教會去北京道一號的齋店與我們食晏喎.
我: 我們從來不去齋店吃飯的. 為何你會去呢? 是不是約了阿嬸?
媽: HEY, 咁一齊食個晏, 有咩咁大件事呢.

哎呀, 阿媽, 早響嘛.
於是我立即去洗頭沖涼戴CON再揀衫先出門口. 不是為了那個女仔, 而是為了家聲呀.
我平時上教會真的是素顏一張的.
但如果要見陌生人,
為了家聲, 做戲都要做全套啦.

好, 我又看看你們攪什麼花樣.

一去到, 我全家到齊.
嘩!洗唔洗呀.
我借機跟甥仔女一起坐.
不久, 阿嬸跟大女到了.
媽媽興奮的走向阿嬸處: 哎呀, 乜咁啱既.
嬸: eee, 咁啱呀, 我地來飲茶囉. 真巧呢.

好心啦. 下午3點來飲咩茶呀.
成個場只剩鄰坐郭耀明與他的男性友人一起吃東西.
仲耍扮相遇. d戲咁屎, 想點呀!
難為大女原來真的不知道她媽媽的來意,
我見到佢一臉突然真的很慘.
為了暫停她們繼續做戲下去,
我說: 坐啦一齊, 我地加兩個位啦.

媽跟大女說: 你記得我嗎?
大女: 記得. 阿姨你咁靚.
哈哈, 這個大女有料到!
媽: 係呀. 你叫咩名呢?
大女: 我叫....
媽: (示意我) 你們介紹自己啦...

下刪一千字.

嬸: 來叫一些點心啦. 這裡的點心很好吃的. 我們常常來的. 同埋我地有8 折咭呢.
媽: 係呀, 好好好, 你(問大女)提議食什麼呢?
大女: 吃蝦餃同义燒包啦. d味好真的. 嘻嘻.
做咩來齋店吃肉味的點心呢! 我就是不明這些人的心態!
我: 係呀? 好好好...

再下刪3千字

媽: 哎呀, 真係好啦. 現在你們認識了, 下次係街見到都不會認不到對方呢.
媽! 我不打算在動物園見到她呀!
我: 哈哈, 係係.
媽: 係啦. (叫我) 你比張咭片人地啦. 等你地可以溝通下嘛.
我: 我放假不帶咭片出街的.
媽: 咁呀... 你地囉張紙寫低電話email啦. 你地而家成日用電腦家嘛...
好在阿媽唔識面書!!! 否則要我加佢面書點算...

再下刪2千字

媽問大女: 你幾多歲?
大女尷笑.
我: 嘩! 你點可以咁問人架...
大女: 哈哈, (對住我媽) 我咪同你差唔多囉.
媽: 點會呢. 我大你咁多.
大女: 好好好, 我下次話你知下.
媽: 你點話我知?
大女: 我寄聖誕咭比你話你知.
媽: 哈哈, 好.

下刪2千字
waiter來示意結帳.

媽: 好啦. 我們下次再飲過下.
我: 係囉, 我們下次再來過, 試晒整座大樓的茶樓吧.

電梯內

媽: 阿嬸, 你地去邊呢?
嬸: 我地番屋企囉. 我地好少周圍去的.
下? 一場來到尖沙咀只係吃餐咁既飯. 個大女真係慘. DKNY做緊大減價, 行下都好呀!
我: 係呀. 好好. 咁我地再飲茶呀. 拜拜...

於是我離開所有人, 約了好友占, 二話不說緊緊抱了他一下, 心裡流了一滴淚...



我是否這麼的不濟?
晚上剛巧公關女好友打來說遇見了我一位舊人,
並說舊人有了一位新人.
我問: 是不是比我醜的?
公關女: 你一點也不醜, 而那個人是醜的.
嘩嗄嗄!!!
我連一個醜的都比不上!!!!!!!!!

10 則留言:

匿名 說...

我也試過被朋友安排食飯中相睇...
個日仲要係情人節...
雖然對方係一番好意, 但個感覺真係好攞命...
好似係別人眼中, 自己慘到要人地"犠性"埋個情人節黎陪自己相睇...

家陣每逄大時大節,呢位朋友話一齊食飯我都要諗一諗...



常常潛水的讀者

shangri_la 說...

I think you handle the situation really well, much better than the girl you were matchmade with. I know for most of us the first instinct will be digusted when our family tries to set you up with date. However, think about that, if the one they try to set you up with is a guy, do you still feel the same way?

I was once told dating is a lot like job searching. When someone tries to match make with you, it is just like trying to find a job through a recruiter/headhunter. That is just one of the *many* ways to land a job, it doesn't necessary say how marketable you are or not. There is nothing to be ashamed of. True there are a lot of people find a job on their own but it never says how well matched the job is. Who know how long they stay with it?

陳娃 說...

你呢兩篇相親真係好爆..

我都有人介紹你識.. 唔知你幾時得閒呢?

Ogake 說...

點解你D經歷成日都咁好笑...
我一邊睇一邊係office爆笑~
我阿媽試下同我相睇丫, 睇下我鬧唔鬧爆佢~

葉志偉 說...

咁到底你係識個大女,定係旁邊一圍member呢?

Angela 說...

笑到眼淚都標埋... 但你呢一句"二說不說緊緊抱了他一下, 心裡流了一滴淚..."
很蒼涼... 真係俾你殺個措手不及

Phil Chan 說...

"成個場只剩鄰坐郭耀明與他的男性友人一起吃東西."

I will definitely go to the next table and try whatever I can to talk to them. Or for the whole time, I will have my eyes locked at them. LOL.

Such blind date will not happen to me. If my mum tries such a stunt, I will have a serious go at her. Hahaha...

F4 說...

多謝大家的關心.
遲了覆因為不知說什麼好.
相親對我來說不是一件很差的事.
身邊的人替我安排,
我反而多謝他們對我的著緊.
但我事前一定要知,
好讓我準備,
否則感覺好似被騙咁,
我就一定黑面.

Sun Sun 說...

我做證, 事前有通知F4真係唔會黑面嫁.

F4 說...

係呀. 我要有心理準備的....