12月 14, 2009

我住7樓A

朋友真的好緊要,
經他們的啟發,
都好讓我想通一點的.
大大話都死過番生,
連說話都不靈光到今日可以群星匯正音,
這些都克服得到,
我跟自己說過要每天都活得快樂的.
因為我每一天都是賺回來呀.
沒理由為著一些外在的事情讓自己不開心.
想通了.
好呀, 就要為自己做一個對的決定.
年頭做到這一刻都是為了到年尾過一個快樂的聖誕,
誰都不能破壞我的心情.

我要一個好開心的聖誕!
其實我想找"我住7樓A", 但你管找不到.
用住這首歌先, 但其實都不是我想表達的東西.



Hi, 你好! 我係肥四...
我今年...! 係. 我個樣唔係太似呵!...
好呀, 我好有禮貌的...
係呀, 我做什麼什麼的... 你呢? ...
你新來架?...

5 則留言:

naruto 說...

我都住過七樓,唐樓,行樓梯,大廈門口其實係四樓,但行三層都覺得攰;攞喼去旅行直頭大劑

Phil Chan 說...

我住十七樓,日日都行上樓返屋企。可修身嘛!

Leo 說...

浮兄:

你真係好叻呀!群星匯正音?好似幾好玩咁喎!


樓上再樓上:

我都住過七樓,徙置區,冇電梯,真係要行七層架!

不過同呢篇卜有咩關係呢又?

naruto 說...

樓上:
同呢篇blog名有關架咋!上

我識D人見偶像住邊佢就搬去邊

我果期嘅偶像唱我住7樓A,我咪搬去七樓囉,死未?

F4 說...

我不是住7樓的.
大家都不明白我的卜想說什麼. 唉....