5月 07, 2010

好多泡泡



我是人辦.
30前自恃青春皮膚好,
從不打理,
只用最普通的潔面膏洗顏就算,
之後又不用cream.
當時給朋支說: 哼! 睇你好得幾耐. 好快老個阿婆!

好了. 30後肌膚素質果然下降.
是好明顯的不彈不紅不滑.
好啦, 知死啦.
唯有急救肌膚.
好在有美肌女”瑪丹霧西.關”的幫助.
給了我很多護理的知識.
現在皮膚好似好了好多.
連女同事都說我似20多歲的小伙子喎.
呵呵...

有心不怕遲.
愛情如是,護膚如是.
為了要讓自己好,
今次在大阪主力看護理用品.
他們說日本人只會留最好的東西給自己日本人.
就算是MADE IN JAPAN,
國內出售的又比出國貨好.
其實唔make sense,
又得不到証實,
不過有機會到此一遊.
不如就找一些在香港買不到的日本又平又好的貨啦.

我結果看到這一支"殊適度"的洗顏膏.
它很平 (DISCOUNT了只是YEN 390, ~HK$35 - 40)
香港又未見過.
於是立即買來在飯店房試試.

用少少, 加水, 搓了很多很多泡出來.
又厚又多.
好似好好咁.
洗完面又好似好乾淨咁.
於是翌日又買多支. 哈哈.

3 則留言:

陳娃 說...

你今日做野唔係好忙咩?????

F4 說...

我早前寫定幾篇嘛....
明天也有新卜.

naruto 說...

我其實到而家都懶用cream,無救