1月 30, 2011

情人說

v媽說: 我未見過有人拍拖好似你咁黑人憎. 我好想一巴車死你.
嘉嘉說: 嫁得入我地家門, 佢係要幫我燵打火機的!
珍妮說: 佢個樣都似係好人呀!
姐姐說: 你早講嘛, 如果唔係我搭的士都嚟見佢.
阿戴說: 總之你開心, 我就開心啦.
阿肥說: 你地有性生活未呀?
丹聊說: 你可唔可以唔好每次提起佢都扯蝦咁笑呢?
文迪說: 你盡情晒啦! 係你應得既!
古小姐說: 咁你地第一次係幾時?
梁生說: 你地果時都未開始. 我說: 唔係呀, 開始左啦. 梁生: 下?
租遮說: 你咁樣叫低調!
C人說: 你地註冊左未呀?
葉生說: 你咁樣會令到佢好黑人憎.
阿姑說: 呀C人, 你放心. 連最難攪既肥四都發市, 呢個世界真係仲有希望架.
牛牛說: 終於找到LOVE!
關小小說: 終於找到笠?
林生說: 唔關我事喎, 係d人三爬兩撥咁就攪埋. 我咩都唔知喎!
娃說: 你以後個卜唔再怨西. 唔好睇!
波拉說: 係呀, 冇寂寞CALENDAR! 我說: 係呀, 我唔再寂寞啦!
CHRIS說: 你開心我就開心啦.
雷文說: 我係第一個見到你地架!
妙小姐說: 你好呀, 四嬸呢?
GRACE說: 你忙呀嘛!
嬋說: 你有咩最開心既MOMENT呢? 我說: 下?
爹域說: eee, 你地好formal呀!
奇連說: 你地係街度撓手喎. 我說: 啊~ 因為我行得唔穩, 要人扶嘛...
阿妹說: 你真係黑人憎到呢, 令我好想坐爆你個頭.
V媽說: 我覺得我冇戀愛過囉... 老公~~~
你說: 我就係鐘意你咁肥, 唔准減!
我說: GOT IT!

1 則留言:

陳娃 說...

唔止..

x: 四嬸你幾時讀完書?
v: 仲有一年半
x: 哦.. 咁到時可以結婚囉
f4: 咁結婚唔使等一年半既...

借v媽果句.. 我好想一巴車死你.