5月 08, 2017

茄汁焗豆


我討厭吃茄汁焗豆.

顏色曖曖昧昧, 個汁橙色得來瘀瘀的, 配上白色的豆豆, 好肉酸. 至於味道, 其實是沒有個人味道的, 靠個汁那種人工味道出味, 咿....

一份熱辣辣的早餐送上桌, 茄汁焗豆就總是怪怪的擱在一旁. 它應該是熱的還是凍的呢? 通常它都是凍的, 但一整盤早餐都是熱的, 多士也是熱的, 只有它是凍的, 口感就是不搭. 如果把茄豆焗豆弄熱就仲衰, 更難食.

所以每次餐廳送上有茄汁焗豆的早餐, 我都眉頭一皺. 點呢, 食唔食好呢? 好似今朝咁, 一份熱辣辣的英式早餐, 配上這個凍的茄汁焗豆. 到我把整份熱的東西都吃完了, 就看著這一小盤茄汁焗豆, 心裡掙扎了好一陣子, 我應不應該多給它一次機會? 好啦, 唔好食又唔洗死, 就吃一口吧, 可能今次OK呢. 於是我還是吃了一口, 但今次依然唔好食. 唯有繼續讓它擱在一旁.

或者下一次可以呢.

沒有留言: