9月 05, 2009

不愛我的我不愛

A: 喂.
B: 唔該... 張如城呀.
A: 哈哈. 對不起打錯了.
B: 哈哈
A: 點呀. 這麼晚打給我幹嗎?
B: 冇. 上次打給你中途斷了線, 所以現在打給你繼續.
A: 這好似是幾天前的事了. 現在才打回給我, 想點呀...
B: 哎呀, 總之打給你看看你如何啦.
A: 好好好, 謝謝你的關心. 都是這樣子啦.
B: 都係咁工作忙碌?
A: 就是啦.
B: 我也是好忙哩.
A: 對呀. 現在請了一個人來幫忙, 但我好似比以前更多工作.
B: 因為要花時間教他吧.
A: 就是啦. 不過都OK的. 新來的那個人蠻醒目的.
B: 真的. 是男的還是女的.
A: 是個花o靚來的.
B: o依? 咁就啱你囉.
A: 你都黐線的. 係男人就得. 是但有個新人來就傳緋聞, 乜你咁港式架.
B: 咁我都你想你快d找個人啦.
A: 有冇聽過係度食唔好係度屙?
B: 有. 我知.
A: 而且我同佢年齡相差太遠了. 好似大佢12年. 我同佢同生肖添呀. DIU!
B: 哈哈. 你可以每年同佢一齊睇流年添.
A: DIU LEI.
B: 唔係哎. 幾好呀.
A: 人地有女友架.
B: 車. 我個FD個基佬老細夠話自己有女友囉. 可能係個男人姓呂叫友之嘛.
A: 哈哈. 低能. 你老婆呢.
B: 佢在房.
A: 哈. 老婆係房就偷出來打比我, 我可不是你的小老婆哩.
B: YIU. 低能.
A: 哈哈. 我唔同你講啦. 你返房攪你老婆先. 拜.
B: 拜.

4 則留言:

Sun Sun 說...

F4, you are back, pls write more!!!!
"係男人就得. 是但有個新人來就傳緋聞, 乜你咁港式架." hahaha!!!
"我唔同你講啦. 你返房攪你老婆先. 拜."
hhahahahahahah

F4 說...

我一直都係度.
我其實是很多元化的.
不是只有一種writing style... ok?

匿名 說...

我覺得你文筆寫作技巧唔錯呀

F4 說...

多謝晒.
有空多來探訪.