12月 15, 2009

搽了mascara的我

昨天拍廣告,
要演員用mascara,
我問廣告公司的同事: mascara是點用的?
於是她們好興奮的嚷著要替我弄.
試就試啦.



其實都幾覺眼的.
做女生有時都幾慘.
化妝不緊要,
最煩是落妝吧.
聽她們說要我用什麼什麼去落這些madcara.
立即大聲叫煩.
回到家我只是用普通的洗臉泡就算了.
都ok呀.
也算是清潔的.

7 則留言:

Sun Sun 說...

咁你有無問下人棉條點用,有無人幫你啊?

Ogake 說...

你試下呢個mascara look出街丫,我覺得好掂渦!

naruto 說...

用得好少啫,下次重手D仲得

阿ta 說...

你查得太少喇!!! 再查過啦!! 下次玩黏假睫毛呀!仲好玩仲靚呀! ^^
樓上SUNSUN:我笑左。

F4 說...

搽咁多做咩喎....

phyllis 說...

相對每個月的period, 落妝真的不算是什麼 :P

F4 說...

我未經歷過月經喎....