6月 22, 2006

我愛搭飛機

明天又飛了. 一想到飛就高興.
我愛搭飛機. 早年通常都是一個人飛. 為工事或去探親友. 但我是十分享受搭飛機的. 尤其是一個人上機!
如果是夜機, 從窗外望去, 會見到月亮好近的在面前, 很美麗的. 有時更會見到星星在面前, 好浪漫的!
我愛搭cathay, 除了它是綠色之外, 我好喜歡它有郭靜的節目在機上播. 現在只有這個渠道才可聽到她了, 所以有選擇, 我只搭cathay.
我愛食飛機餐, 一份份好公整的放在面前. 味道可以啦, 其實我的味覺不好, 不懂分好壞, 但通常都味濃濃, 不過不失. 我最愛食機上的omette早餐: 有蛋, 有香腸, 有薯餅, 濃茶, 好味! 餐後我愛將整份餐具整齊地放好, 好似完成了一件美麗的事情般. 哈哈!
到下機了, 又可以在洗手間執好個樣, 之後落機, 一個人好瀟灑的走前, 遠離一大堆旅行團, 真覺得生命多好!

1 則留言:

Queen of 107 說...

Oh, 我都好愛食飛機餐, 有時覺得自己特登出一次門係為0左0個份一格格分好0既breakfast/lunch/dinner..多謝!