2月 08, 2007

劉若英+古天樂

這幾天收到很多祝福語, 真的很高興, 很窩心.
其中有個很高深的, 一句”劉若英+古天樂”, 半晌才心神領會.
我還以為他問我想要邊個添. 哈哈!

在此謝謝所有好友! Kizzzzzz…

朋友問我有什麼願望?
除了世界和平之外(多謝!),
我想我和我身邊的人都身體健康,
因為上年聽到很多朋友病了的消息, 很擔心.
我想大家身體好一點的話, 就可以什麼都做到了, 咁就大家開心啦!

9 則留言:

匿名 說...

唔知道你 劉若英+古天樂 添,
希望你甜甜蜜蜜, happy birthday
希望我冇會錯意

F4 說...

謝謝你! 祝大家都開心!

匿名 說...

我都唔知tim, 不如你sms個正日俾我知吖!原本都有個朋友話去睇,不過冇o左下聞....

Donald Kwan 說...

祝你 曾志偉 + 曾寶儀
吳耀漢 + 吳嘉龍
張艾嘉 + 馬楚成...添啦!

F4 說...

可不可以是"周俊偉+周俊偉"?
heehee...

匿名 說...

我要陳奕迅 + Justin timberlake
混血嘅

Donald Kwan 說...

周俊偉+周俊偉....好像冇貨喎

馬浚偉+馬浚偉..得唔得?

Gary Lam 說...

那你的"劉若英+古天樂"有無整番0的野比自己呢? 比個意見你啦, 不如整個 "楊丞琳+雷洛施" 都幾好架, 最好就係 "何超儀+田原" 咁既樣就一流啦.

F4 說...

C人: 我幻想不到陳奕迅 + Justin timberlake 是怎麼樣的wor...你個range可否不要這樣極端? haha!
donald: 一個馬浚偉我都已經頭痕, 兩個叫我點算呢?
gary: 我其實唔明你講乜. 哈哈!