2月 28, 2007

天生我才

一開始要拍幾個shots是男模拿著產品的.
他穿了襯衣, 拿著產品, 滿面笑容的, 效果尚算不錯.
之後便要拍幾個赤身的鏡頭了.
我們一班人看著電腦熒幕一幅幅即時傳訊的圖片.
我衝口而出: 有些人真的是適合不穿衣的!
登時靜了, 我的老闆更望了我一眼.
不過是真的.
這世上, 每個人都是不同的,獨立的, 各有不同的長處:
有些人就是不穿衣比穿衣好看;
有些人不開口比開口吸引;
有些人背面比正面好看...
所以沒有人是100%完美, 更沒有人是100%醜怪的.

6 則留言:

Donald Kwan 說...

咁啱0既.....我又係適合"唔穿衣服好啲"嗰批人之一喎.....

:D

匿名 說...

係 ? 咁就要睇過至知了

我就是不開口比開口好果批, 好憎自己把聲。

Gary Lam 說...

我既缺陷就是太接近完美了. 唉~~~

匿名 說...

你唔穿衣服也不错,我看过...

lai

匿名 說...

乜你啲朋友咁有自信呀?雖然佢哋係好靚仔,哈哈!我嘅才就係擦鞋!

F4 說...

Lai: 我想你認錯人了, 我又怎會是唔穿衣服也不错的人呀???

大家: 我真的不知原來身邊有咁多人都咁perfect, 失覺晒. haha...