2月 13, 2007

情人節

以下是今天我與一位女同事的對話

女: 嘩! 今年agnes b的花要1000多元一束.
我: 哦! (心想: 咁即是貴or平?)
女: 平時是700元一束的.
我: 哦! (我不懂接下去! 我不知市價!)
我: 咁即是平or貴?
女: 吓?!
我: 係呀! 有何出奇? 我又未買過花, 未收過花, 只是過年幫阿媽買劍蘭. 又或者畢業買了一扎花... 送俾自己呀.
女: 呀! 咪講笑啦. 幾廿歲人.
我: 係呀! 我自己都唔信呀! 命呀!
女: (靜了幾分鐘)
女: 我放工了! bye!

3 則留言:

匿名 說...

Agnes B 差不多價錢,但不值得喔..

F4 說...

根本所有情人節的副產品都是多餘的.
毫無獨立性, 亳無新意. 一字記之曰: 悶!
要表達愛意, 不需要等這一天吧!

Donald Kwan 說...

Anyway, 情人節快樂啦!