3月 18, 2009

GO OUT & START DATING

好友看見我的卜,
立即發了一個電郵給我.
她說: GO OUT AND START DATING, STOP MOANING ON YOUR BLOG. We don't have to date for marriage, we can date for FUN until we find the one. It's like Olympics athletes don't just sit at home and wait for Olympics, they take part in all kinds of games and practice before they enter the Olympics!

多謝你!
好好好, 我立即找個人去DATE.
我唔信我今年又坐係度食風.
如果唔係, 我就聽老豆話返鄉下找個老婆算了.
KEEP U POSTED & WAITING FOR MY GOOD NEWS.

原來你有看我的卜, 我亦 WISH YOU GOOD LCUK AND LOVE!

4 則留言:

匿名 說...

good for you. Hope you find the ONE soon!!

陳娃 說...

總之有殺錯 無放過 !!

Sun Sun 說...

Good fuck and Love!!!

葉志偉 說...

記著"臨淵羡魚,不如退而結網"
這一典故,也告誡人們,在目的與手段之間,有明確的目的固然重要,但如果沒有實現這一目的的必要手段,目的將是空幻而不切實際的。
引用自YAHOO知識。重點不在結,而在退。
先退而才能海闊天空,有空間,氣量及精力方才能結網。
共勉之……