3月 17, 2009

來一次談論感情

遇到喜歡的人, 大家都說要be yourself.
但如何be yourself才算是適合?
我喜歡大吃大喝, 大笑時愛用手按著心口.
到我約會時是否需要戒掉之?
我喜歡直接, 我喜歡就喜歡, 不喜歡就說不喜歡,
對著心儀的人, 我可不可以暢所欲言我心中的想法?

朋友總說我的行為是趕客的.
其實我可以做很多很多好decent好公關式的行為.
但it's not me. 這是工作時的我.
醜婦終需都要見家翁的.
現在看不見,
都上了手後, 遲早那個真的我出現時又一樣的嚇怕人.
到時感情種植了才分開,
豈不是更痛?
所以我一直喜歡背道而馳,
把我最差的一面先表現出來,
又或者說我不會掩飾我有幾失禮.
要接受的就可以再發展下去.
我知這個方法未必容易成功,
但至少都叫做先對得起自己吧.

忽然談論這些事, 事緣是好友的事讓我有感而發.
好友(女性) 封關多年, 終於遇到了新的對象.

經過一段時間的交往,
男方好像有一點膠著的狀態,
收起了剛相識時的熱情.
好友有一點不知所措.
致電郵給大家討論對策.
幾個人都熱烈地發表意見.
我才發覺原來我一點也不懂得回應.
我常以為自己行的一套是對的.
但到頭來好像什麼也不是.

關於好友的經歷,
我明白到講還講,
去到現實我們真的需要面對現實...
.
就像以下的疑慮, 我真的不懂回應:
對方是外籍人士, 我是否先打定輸數, 當跟他逢場作戲好了?
雙方分隔異地, 我們又如何溝通?
對方比我大幾年, 我應否覺得他要照顧我多一點, 比我成熟一點?
如果對方比我年紀少很多, 我怕不怕連跟他玩通宵的精力也沒有?
對方睡覺有鼻酐, 我應否叫他出廳?
對方做服務性行業, weekend不能陪我, 我如何見他?
我有潔癖, 穿街外衣不能上床, 會不會觸怒對方? 但我會皮膚敏感呀!
做完愛我要洗澡, 這又算不算是沒有禮貌?
如果對方喝完凍飲, 杯子放在木桌上會有水印, 我可否立即拿走?
...這樣又是不是很趕客?

不過如果遇到一個見到佢時我會嘻嘻嘻嘻咁笑, 或者想起佢都會不停地嘻嘻嘻嘻笑的人, 這些疑慮是否可以一掃而空?

面對感情, 我有時真的無能為力.

3 則留言:

Angela 說...

我好明白點解咁鍾意睇你個blog, 因為你寫哂心個句,完全每一句都認同!!! 究竟應該真定假(或有限度嘅保留?!) 我都覺得好混亂...結尾嗰句中哂,"面對感情,真的無能為力"

葉志偉 說...

1 對方是外籍人士, 我是否先打定輸數, 當跟他逢場作戲好了?
係,除非你或者佢諗住移民。
2 雙方分隔異地, 我們又如何溝通?
既然不打算在一起,還溝通做甚麼?你沒有朋友嗎?
3 對方比我大幾年, 我應否覺得他要照顧我多一點, 比我成熟一點?
不是...就如你認識一個廿八歲,認為自己有能力照顧他嗎?人應學會照顧自己!
4 如果對方比我年紀少很多, 我怕不怕連跟他玩通宵的精力也沒有?
要認識到這樣的一個人,才花時間心機去想通宵吧!
5.對方睡覺有鼻酐, 我應否叫他出廳?
可能你會很enjoy聽他的打呼聲……同埋,有啲人打呼是可透過牆壁入房的。如果你咁憎,憎到一啲包容都無,應該叫他返屋企。或者學我的台灣朋友,愛他的男友愛到死,他選擇帶耳塞。
6.對方做服務性行業, weekend不能陪我, 我如何見他?
如果他又埋怨你閒日不能陪他,你又如何答?所以應一早同居,咁起碼在床上都有得見……而且你識佢第一日就知道佢係咩人啦!
7 我有潔癖, 穿街外衣不能上床, 會不會觸怒對方? 但我會皮膚敏感呀!
咁你有無一套乾淨衫放定喺度,借畀人著住瞓吖?無就買套囉!..又或者,你只係對佢無敏感呢?事情就好像有很多鼻敏感的人都會養貓狗一樣。
8.做完愛我要洗澡, 這又算不算是沒有禮貌?
佢唔沖我就話佢無禮貌。不過都應該係搵到個人先至要諗嘅問題!
9 如果對方喝完凍飲, 杯子放在木桌上會有水印, 我可否立即拿走?
我會叫佢買過張新枱畀我...要膠或者玻璃面做嘅枱。
10..這樣又是不是很趕客?
係...不過次序有點錯。根本就仲未有客畀你趕,你擔心甚麼呢?

F4 說...

Angela: 多謝你的支持. 有空來探訪.

葉生: 我又怎麼會像你一樣看清感情事, 而且能實用地解決感性上的問題?!