6月 29, 2010

我不是故意的

在貓空,
一個那麼大的茶館.
又沒有其他茶客.
自己想想有什麼好玩.
高聲唱歌.
上廁所.
到處坐.
我甚至在玩連環快拍.
看這一連10張相片的效果...




很有趣對不對?
我跟公司阿仔分享這些相片.
他只管搖頭: 死啦. 你真係寂寞到死得架喇.
我反對: 唔係喎. 我真係覺得冇野喎. 好enjoy喎.
阿仔: 你就係寂寞到入左骨髓, 一舉一動都好寂寞呀!
我藐咀: 黐線. 我根本沒有刻意營造出來的. 是你覺得我寂寞而已.
阿仔: 係呀, 你係勁爆全宇宙最寂寞男子金獎得主.
我抗議: 屌你. 我係鑽石獎呀.




3 則留言:

Angela 說...

有咩問題?有咩問題? 我覺得超正囉~

匿名 說...

是我屏幕有問題還是我有老花呀!?第十張在哪吖?
好期待下次見到你時把每一句話都說十遍!kakakaka!

Miss Kwan

F4 說...

係喎.
原來我upoload少了一張. 哈哈.