6月 01, 2010

眾人皆醉我獨醒

友人從歐洲回來,
同行的人到了名店總是興奮莫名的買呀買,
友人只是旁觀這個血拼眾生相.
沒有加入其中.

我想是道不同不相為謀吧.
我們都是行街精,
只不過喜歡看什麼, 喜歡買什麼就人人不同.
我有一友人最愛行Vuitton, 去歐洲, 名勝都未看, 第一件事是行鋪.
我有一友人最愛打書釘, 去台灣, 晚晚都要去誠品.
我有一友人最愛行丙丁店, 可以一獃就兩個小時, 滿載而歸.

我都有特別喜歡的店,
無印, 隙縫, 香蕉共和國, 丙丁, 咪菲, 超級市場….
一踏進這些店, 就似無底深潭,
逐件逐件的看,
不止一間,
每行過一間都要入去走一趟,
媽媽笑我似巡鋪多一點.

就是啦.
不走入去行一圈好似不自在般.
所以跟我逛街最好帶手機,
我行完會打給你的.

1 則留言:

陳娃 說...

可唔可以問一下.. 個title 同篇文有咩關係 ??