1月 12, 2015

2015 東京跨年喪shop之旅- 無印良品福袋搶搶搶 II

好喇,兩個福品都有啦,好開心咁帶回去啦,一齊開估係乜東東先!




首先是這個一千円福袋,裡面原來有好多野: lotion / massage oil/ 洗臉膏/蠟燭仔/ 3包濕紙巾/ 潤唇膏/ 還有最喜歡的鼻毛剪!再加一個布袋仔,我試過將所有物品放入去個袋仔度是剛剛好的!真係超細心!好感動!一千円真係好抵!比買一袋純衣服的福袋還實用、性價比更高!

好喇,到了那個福缶就更奇妙!




由於我不懂日文,我完全是一頭霧水去買這個缶的!原來它是二O一五円的!是因為2015年吧!𥚃面呢有一個小布袋,一本說明書,一個小玩偶。原來那個袋那個小玩偶所有圖案都是日本傳統的吉祥物呀!幾得意喎!

好戲在後頭,這個福缶內含一張價值2015円的 gift card!!!! 即是我缶內的是無印禮物,而它就回返我個缶錢去買野!嘩,好開心呀!

係,你當然話:車,咪又係要買返佢D野,有時反而仲要加錢添呀!對呀!但做人又不能計算得太多了,買個快樂不是很好嗎?

結果翌日我又在無印買了個白色布袋才回港啦!


沒有留言: