1月 09, 2015

賤円鬥窮人

心情實在太興奮,很想跟大家分享我的喜悅,所以2014歌曲倒數也要讓歩,趁我仲有果團火,立即寫左出來先,否則過了氣什麼也寫不來的。

要說的是剛在新年的時候去了東京一趟。八月的時候本來只打算新年的時候去東京買福袋及趁減價購物,當時円還是7點幾,所以心情沒什麼特別。但接近年尾,曄,D円跌到咁,我93年第一去的時候還是7.2呀,現在是6.5,是我遇來最低的價,完全是當賺了很多。

我一直都覺得日本買野是很肉赤的,但眼見近年香港及大陸D野越來越貴,仆佢個街大家樂早餐要$22而只是油占多就已經出廣告話好抵時,日本的東西這些年來加咁少價就相對真的越來越抵了。

今次是第一次見識何謂日本新年大減價的盛況,原來D野真的可以咁平,仲要係靚cutting,料好喎!例如Beams 一條褲11,000円,減價打個7折,之後可退稅即場免收8%,再乘以6.5的兌換率,頂你最後只是港幣500元有交易!,在香港點得呀!而且D款又不夠人多啦!你話唔興奮就假了。

唔單只一間鋪係咁,而係好多間都係咁。你話點會唔買吖!去到最後已經將帶在身的円用晒而要簽咭了。本來想節制,但真的好吸引,不想後悔,最後還不是把心一橫「唏,買撚左先講!」就俾錢去也。哈哈!

跟朋友分享今次購物的興奮,十分認同他說的:今次真係「賤円鬥窮人」了!

4 則留言:

Karvitz 說...

超認同,真係好好好抵。
我有一日去咗行無印個 OUTLET,通鋪都係五折七折,勁瘋狂呀。

F4 說...

無印outlet!!!! 在那裡?超想去!

Karvitz 說...

我去那間不在東京,在大阪,坐地鐵就可以去到,超方便的.....
http://www.31op.com/osaka/shop/osa315.html

F4 說...

嘩正,多谢資料,下次就主攻大阪!