1月 10, 2015

2015 東京跨年喪shop之旅- 無印良品福袋搶搶搶 I

現在去旅遊都不需要看/ 買旅遊書, 因為很多資料在網上找, 更快更多更reliable. 因為很多旅遊書主要介紹的內容都只是隨便在一條大街影張相, 寫幾個字當介紹, 一D都冇用. 反而在網上用關鍵字查資料就一目了然.

就好似我今次主打去東京買福袋同購物, 上網查"東京新年福袋攻略"等字眼就乜野都出晒來! 不止是香港. 很多都是台灣網友的窩心推介, 幾好呀.

今次出發前已收集好資料, 如果要買福袋, 其實只需要去一間 - 無印良品, 因為絕大多數公司出的福袋都是封好晒口, 看不到入面是什麼的, 而無印呢就最糠概, 袋是透明的, 衣服的話更加是分好大. 中, 小尺碼, 睇啱才拿.

我們1月2日 (因為1月1 日是新年休息)就出發去無印啦. 早一兩日經過新宿三丁目的店有個牌寫住10:30開門, 咁我們就10點20分左右到啦. 去到門口個日本sales就不停的說"Sorry! Lucky Bag Sold Out!" 下? Sold Out?! 咁早, 真激氣! 山長水遠來到,有無咁誇呀!

雖然如此, 其實我們都想睇下佢地其他的貨品, 因為我想買個gas爐! 所以就在門口等佢地11點正常開門. 不過又好奇, 在門口呢又越來越多人擠滿了門口等開門, 仲要有一個講日文一個講國語的叫大家開門後不要往店裡跑! 下? 買正常貨就算減價也不用跑吧!

原來呢, 我發現在大門口有兩個架都放了福袋喎!

嘩, 開心得我, 原來仲有福袋架! 一款是透明袋, 一款是鋁罐的. 我當然不知什麼, 只知要一開門就去搶囉!

好了11點, 門一打開, 所有人一窩蜂的趕入去. 我明明是頭幾名的, 但我已經被身邊的人左一堆右一堆的推出去, 我根本入唔到去呀! 原來D日本人買野可以咁無禮貌架! 嗚嗚... 結果我一清醒下來, "我要入去呀!"就排走其他人衝了入去, 混亂中我更踩了門口那個sales哥哥一腳,真的對不起他!

我去到個櫃, 那些福袋福罐全部無晒啦!!! 嗚嗚.....忽然呢, 有人放了個福袋返個架度, 嘩!我唔理三七二十一立即搶回來啦. 原來是YEN1000的福袋, 裡面好似是些蠟燭/ Lotion之類的東西. 都幾呀, 就算是為個意頭也要啦. 所以立即保住。

就在這個時候又有人放低個罐, 嘩! 仲諗? 梗係即搶啦! 於是我又好狼的立即搶個罐回來. 這個鋁罐成個新東陽肉鬆罐咁樣, 上面貼住"福缶"二字. 但這個真的沒有內容, 連價錢也沒有寫, 只是在紅色膠蓋上寫了些日文,知鬼佢乜野咩, 但為左意頭都保住先, 而且個罐好靚.

至於係咩? 下回分解, 眼瞓.


沒有留言: