1月 17, 2015

2015東京跨年喪shop之旅- 早餐鬥一番

早前見友人的東京post 出現左Bills 的早餐文,今次一定要去試,但網上有人說周末要排隊等6個鐘,有點卻步。我們就打算找個平日去踫運氣。

之後有人提出Serabeth's 也值得去,別號叫紐約早餐女皇呢!好啦,兩間都試下比較下先。

星期六唔知死去左新宿 Lumine2 的 Serabeth's。我們九點半左右到,人龍不算長喎,門口靚女問我們介意坐 bar 枱沒,咁我地又沒所謂,靚女叫我們排隊等入坐。眼見我們之後的人走來等位呀靚女都俾張紙仔叫佢地遲D來,才知原來我們是最後兩個剛坐滿間店的第一輪顧客!嘩幾開心呀!

唔好講咁多,點野食先。我們二人點了人氣 Egg Benedicts 及 French Toast。等左十幾分鐘早餐來了。賣相就好吸引喇。首先試左個  Egg Benedicts,一切下去D蛋汁瀉出來,再放入口,童年蛋汁的香味出晒來,還有下層的 muffin ,鬆化香軟,和合在一起的味道除了好味都不知怎麼形容!想想平時在香港SOHO 果D所謂 all day breakfast ,又話出名的 Egg Benedicts ,根本十分一也比不上,仲要收我百幾蛟一份。試過 Serabeth's,就決定以後可以不去香港食了。省下的錢不如去食華星炒蛋。




至於另一個 French Toast,在麵包上蘸滿了蛋汁去煎,上面鋪了層糖粉,也是滿滿蛋香的。加一點牛油糖漿伴食就很好。不過我覺得這個 French Toast 應該是下午茶美食,所以早餐來食這麼甜的東西就配合不到了。

過了幾天,找個平日我們就去涉谷的 Bills 朝聖喇!人人都說Bills 一定要早去趕第一輪, 否則唔使旨意食, 但我地嗰日遲咗起身, 去到都成十點幾,以為排好長龍啦,點知去到無人排隊喎!嘩我地仲係排第一添呀。開心到我地呢,結果只係排咗十五分鐘就有位啦!




我哋立即叫左最出名嘅Breakfast set 同 pancake. 個  breakfast set D炒蛋滑到呢,又厚又香,老麥嗰啲炒蛋冇得比!之後食埋個 pancake, 原來佢地做嘅方法同一般食開嘅唔一樣。佢呢個餅呢係做得好鬆嘅,發起左嘅,同平時我哋食開嗰種好唔一樣。唔知這是不是就是澳洲嘅做法呢,雖然質感不同但牛油的香氣濃郁,好食!

放上面書有朋友問喜歡Serabeth's 還是bills多D,咁我就為了公平,在臨走的一天再去多次Serabeth's 試埋佢地個pancake來個 apple to apple 咁比較啦!

由於是星期二早上,Serabeth's 係只得三成入座率!嘩,開心得我地吖!立即點了一份新宿店限定的綠茶 pancake 及一份原味 pancake。不一會就來了。

先形容綠茶pancake, 上面一大舊 cream 以為普通野,但一放入口,嘩超新鮮,那種新鮮的甜香一定要即叫即打才可以做得到,如果你未試過自己打cream 立即食, sorry 形容比你聽也是多餘。我是之前上蛋糕班老師即打即食就試過囉!之後再食埋個pancake, 不得了,結果巳出!我會話 Serabeth's 贏左Bills囉!佢個綠茶pancake, ok,得承認綠茶味是冇乜,但佢煎得熱辣辣,個底是剛剛好燶的。來自紐約的pancake 就是食開果種實實密密的餅類。其實我還是喜歡這樣的pancake texture。 

已經贏了,我就不花唇舌形容這個啦!


其實 Serabeth's 另一個極得我心的是這杯熱檸水!滿口酸甜的檸香,不是我們一般自己篤穿檸檬出味的,超好飲!

不過咁,這是我私下的評分,不能作準,因為同行的友人是喜歡Bills 多一點的。但其實無壞吖,你也兩間試試,告訴我喜歡那一家也好!


Advice for:Serabeth's and Bills - 一定是平日早上去,等十分鐘。週末去網民寫要等六個鐘!

沒有留言: