9月 04, 2006

手與口

遇到舊朋友, 互相交換失散已久的電話號碼之後, 下一句總會問對方有沒有msn以作進一步的聯繫.
曾經試過手執電話找朋友, 但不想說話, 結果以sms代替.
究竟從何時開始, 我們不再喜歡以說話來溝通?
只靠msn, email, 或 sms去對話. 長此下去, 我們的咀有一天會否退化?
我們會否不再懂說話?
街會否越來越靜?
------------------------------------------------------------
後記: 漸漸發覺原來做朋友都有手口之分 - 有些朋友是用"手"溝通的; 有些是用"口"的.
當嘗試將"手"類朋友變成"口"類朋友反而沒有話題, 顯得格格不入.
但某程度上, 我還是享受用口多一點, 至少反應比較直接吧!

4 則留言:

Gary Lam 說...

我都覺得自己已經開始唔多講野.每晚都係在打字打字打字‧係我唔多相信語言呢?還是開始相信文字的能力呢?抑或像是友人說的,有許多事是語言不可以表達的呢?
文字其實有好處的,可以過慮了一些感情,但同時又可以有許多想像空間,又可以表達出自己不敢宣於口的說話(中國人,內歛既).
話時話,我情願條街可以靜一點‧

匿名 說...

重點是,msn成日都係打埋啲la,wo,lelelala..好多人都唔覺得佢哋中文打字快咗好多
最怕結果是說話退化
文字亦不見很進步呢!

Albert 說...

社會文化的變遷,說話有時需要很多條件配合才令人信服及深刻。

文字可以好漂亮好美麗的打動人心,威力比語言勵害。但若在不同文字表達方式上選擇,我會選擇書寫,一筆一劃,來得更真更純更人性化。

匿名 說...

估唔到家陣連溝通都咁電腦化,世界真係變。