10月 18, 2006

勝利的幸福

女星接受週刊訪問, 談及新戀情. 訪問一開始, 她嘆息: 今年有很多人都失戀呀, 身邊好多朋友也是如此….之後她已經急不及待地告訴大家, 她已經找到新男友, 開始了兩個月.
事有湊巧, 女星的前度男友亦於訪問出街前一天公開了新戀情. 女星一直都被別人看作是好勝的人, 而她的舉動好像一次又一次的証明給別人看她這方面的特質.
“今年有很多人都失戀呀” – OK! 天下被拋棄的大有人在, You are not alone! 大美人, 可憐你了, 要和各眾生分享失戀的滋味.
“我已經找到新男友, 開始了兩個月” – 係喎, 大家都有新生活了, 真好. 好似年底金曲頒獎一樣, 人有我有, 更要比男方早了上岸, 他只是剛開始, 而你已經開始了兩個月, 什麼都要勝, 連幸福都要鬥快, 好要流露一個勝利的幸福笑容.
原來幸福都可以比試的, 真的大開眼界. 要比你先幸福, 要比你早一點幸福, 我想人性本善, 大家都希望看到別人幸福快樂吧, 而不是我先幸福了, 我再祝福你. 不是說當日的短髮已經成長了嗎? 原來只是留長了頭髮而已, 並回到出道時的模樣 – 即是打回原型!

2 則留言:

匿名 說...

又或者是好勝形象太個深入人民心 - 都拜佢個ex所賜,因為當天由佢個口講個女友好勝.
又或者是因為仍然不甘分手,所以本死無大礙 - 橫豎你以前都話我好勝......

或者因為讀書時曾經認識佢(當然唔係同佢一間女校!)所以一直都好難相信佢真係變得咁差.
不過,種種報導,加上曾經有身邊朋友真係親身體驗過佢o既差......唉!人都係會變.不過,其實都又唔係好關我事.

如果蚊滋o既事都要計埋,我今年都離離合合好多次,邊個先邊個後,都就快唔記得咯....是但啦,如果要講來講去,其實說穿了咪又係因為心生不憤!?公眾人物要保持台形,或者都不是我們能夠體會到的事.成長,是成長了,不過,都仲係有好多成長的空間.

另外,我個版址改o左好耐喇.....

匿名 說...

所謂:成長的短髮不斷要髮...
生命本就是一個循環,最重要是 ——
仲有頭髮可以剪!!