10月 08, 2006

分手勿語

與一個人分手, 難免要一個理由, 雖然所以理由都是廢話, 以及不太合理, 但有死因都好過去得不明不白吧.
突然想綜合我聽回來最討厭的分手的理由.
放心! 不是全部都與我有關!
放心! 不是我近來有感情問題, 只是突然想起這題目而已.

- 我覺得對你沒有以前的人那麼強烈;
- 我放不低以前那個;
- 我想我從來未愛過你;
- 我俾唔到幸福你;
- 你好醜呀!

其實分手沒有好理由的, 不再愛了就是了. 沒有必要再傷人一把, 以求脫身, 要知道因果循環呀!
何不禮貌躹躬離場, 從此不再相見, 重新做人?!

1 則留言:

Gary Lam 說...

仲有好多架, 例如...
- 你太好啦, 我配唔上你
- 我但年紀相差太大了
- 我雖然好愛你, 但係我地無將來的
- 你唔好再問啦, 你唔明架啦
- 我係一個浪子
- 係最好既時候分開, 可以有一個美麗既回憶

呢0的夠唔夠仆街呀?? 哈哈~~