1月 31, 2008

鐘無艷食品


今天突然失聲, 一把磁性的聲音陪我做運動及針炙, 幾man呀.
晚上頂唔住, 醫師介紹我去食中藥.
幸好他們有替人煎藥的服務, 十分方便.
我個人夠甜, 所以一直都受到苦藥.
坐在醫官裡服藥, 正盤算如何吞下這杯黑物,
忽然看見有山渣餅提供.
我如獲至寶般立即拍了兩包.
山渣餅像鐘無艷,
冇事冇幹不會拿來吃,
但每次服藥見到之就會覺得它的好.
你問我情願做鐘無艷還是夏迎春,
我當然想做皇帝啦.
揀人好過俾人揀吧.

7 則留言:

匿名 說...

"我個人夠甜, 所以一直都受到苦藥."

你有異能,大家都知道。但係大部分人都應該受唔到你呢句咯。

匿名 說...

"我個人夠甜, 所以一直都受到苦藥."

你有異能,大家都知道。但係大部分人都應該受唔到你呢句咯。

F4 說...

黃生, welcome back. i miss u so much. haha...

粉腸A 說...

你呢招拋磚引玉好成功 =P

F4 說...

haha... u know me.

匿名 說...

或者我確是美玉,你也不需自貶為磚瓦。要不缸瓦砍瓷器,我以後要對你避之則吉。

F4 說...

"我確是美玉", 跟我所說的"我個人夠甜"都如出一轍. mr wong, 我們都是同道中人. 哈哈.