1月 28, 2008

愛迪生童話集

友人: 有沒有看過愛迪生與很多少女的照片呀?
我: 看到一張而已.
友人: 有幾張的.
我:吖呀.這就沒有了. 乜咁唔小心, 要玩又要影相. 蠢.
友人: 係囉.
我: 佢都好玩得, 有咁多人陪人佢玩.
友人: 咁佢條件咁好, 容乜易.
我: 咁又係... 如果佢叫你一齊玩, 俾你制唔制?
友人: 制! 仲問佢影唔影相添.
我: 我都制, 俾埋的士錢來回都制.
友人: 咪係囉.

4 則留言:

匿名 說...

"俾埋的士錢來回都制"...haha, so funny. Me too.....but judging from the photo that Bobo was sucking him off, his manhood is rather not impressive at all!

匿名 說...

如果你同拒0既相比人放上網,拒避到去月球都唔掂呀哈哈。

小臭 說...

佢都自知自己既「短處」,你睇成張相最近鏡頭既就係佢既雞雞,離遠影仲細呀.

F4 說...

haha... u r rite. le petit.