11月 10, 2009

在誠品留了一張給你的便條

(兩個星期前)

W: F4, 我今個weeknd去台北呀.
F4: 我都去台北喎. 不過遲你一個星期.
W: 哎呀, 緣慳一面.
F4: 不要緊, 你在台北誠品留低一件東西給我, 我下星期去取. 哈哈!
W: 哈哈, 好!


一個星期後, 我來了台北.
到了誠品敦南店,
根據W給我的指示,
來到了類型建築的書架前,
找一本叫做"金融空間"的書.


嘩.
一點也不好找.
剛巧書架前坐著一位正在打書釘的哥哥仔.
好不容易要他借歪給我找書.
找到了, 心情勁興奮.
立即翻閱.


找到了W給我的字條.
雖然無聊, 但很有趣.

Hey W, 禮尚往來.
我也即時留了一張便條給你.
放在一個叫日本藝術的書架,
一本叫做"中島千波版畫圖鑑"的書內.
我想你短期內都不會去台北了.
不緊要, 讓別的人收到了發現了都好笑的.
最多你不知道我寫什麼給你啦....

11 則留言:

naruto 說...

真係勁聊,但好好玩!


ps:W d字好醜

Ogake 說...

真係幾好玩, 完全無諗過可以咁無聊!! 哈哈哈!!

Phil Chan 說...

無聊,但又幾有趣

Tat 說...

有D似Serendipity個套戲咁....

F4 說...

哎呀, 我不是請大家做字評. 我不是金電視呀. 而且果日W太忙寫得太趕而已.

什麼是Serendipity?? 我只識PITY...

陳娃 說...

我都知我啲字核突 . 不過最緊要我個人唔核突就得啦 !!!

果日真係太衝忙, 一時惱閉塞諗唔到寫乜.. 其實係想寫 祝你身體健康 台灣有艷遇 之類嘻嘻.. anyway 睇下我幾時可以去台北先 ..

Tat 說...

http://www.imdb.com/title/tt0240890/

F4 說...

W: 多謝你.

TAT: Destiny ... With A Sense Of Humor. A couple reunite years after the night they first met, fell in love, and separated, convinced that one day they'd end up together. 好似好好睇咁.

naruto 說...

金電視。。。。?

我係大眾電視既

F4 說...

我都係最喜歡大眾電視的.

Crazylegz 說...

這個遊戲超好玩啊