11月 16, 2009

我認

(A)
藝人被記者拍攝到吸煙的照片,
立即公開道歉, 並說自己正在戒煙中.
真巧. 都已經戒煙中, 還會被人拍得到.
很老貓燒鬚的樣子.
其實要吸煙又如何, 又不是做兒童大使.

(B)
一次跟一位知名藝人拍廣告,
完成了幾天的拍攝工作,
她問我: 你有沒有煙?
我說沒有呀.
她最後問了其他的工作人員要了一根煙.
一向注重健康的老闆見狀隨口問: 你吸煙嗎?
她吐了一口煙emjoy的說: I LOVE SMOKING!
哈哈, 我愛死她了.
係囉, 喜歡就要認.
吸煙的不是壞人, 而是壞習慣.

(C)
友人在酒吧結識到一位新朋友,
對方想請他喝一杯: Do you want a shot?
友人回答: I WANT A F*CK!
那人聽到後呆了.
不知到最後友人能否如願,
是被人SHOT, 還是喝了一杯SHOT,
但至少他對得住自己,
說出了自己想說的話.

8 則留言:

naruto 說...

番屋企唔出黎就係為左寫呢一篇?

陳娃 說...

據我了解, 那位人兄聽到後沒有呆了, 而是...
而你那友人最後只是喝了一shot 而沒有被shot ..

naruto 說...

咁算唔算係”識左你個friend呀“?

F4 說...

我不出席是因為懶而已.
你其實可以add我面書,
咁我地咪係fd囉.

naruto 說...

我仲懶,仲未開面書

F4 說...

下?

Crazylegz 說...

好爆笑...比個shit佢算吧啦

匿名 說...

吸煙的不是壞人, 而是壞習慣..totally agree