11月 19, 2009

英國已經合法化

寒流襲港,
不能驅車往地老天荒,
好啦, 就讓我找點法子令自己暖一點.



怕冷.
這兩天出街都把自己包得緊緊的.
底衫, 恤衫, 冷衫, 頸巾, 羽絨,
再加一頂冷帽才敢出街.

這一頂冷帽很有趣, 有兩條小辮子在旁,
我貪其可愛而買的,
但我高估了香港人的接受程度.
昨晚帶著它從公司往北角.
公司裡, 火車站, 隧巴站, 巴士上, 北角街頭...
個個人都"睥"住我.
好似當我怪人般看待.

今早跟一個同事講起.
我: 唉. 在街上人人都奇怪我的冷帽,
同事A: 咁你的帽又怪D既.
我: 有幾怪呀.
同事A: 怪在你兩條辮嘛.
我: 下? 我在英國買的, 應該好普通. 我在街上帶著都冇人覺得我怪.
同事A: 唔.... 英國合法化嘛.
我: 下? 合法化.
同事A: 係囉.
我: 唔....

4 則留言:

陳娃 說...

其實頂帽唔怪.

係你戴得怪之嘛 ,hohohohohohohohoho

naruto 說...

咁我都有一頂,我又唔覺我帶得怪喎

F4 說...

根本就不是我的問題.

Eunice 說...

I wear hats all the times in London. It's very common here. Londoners are the most tolerant in the world, we see people in all kinds of weird costumes travelling on the tube. Recently I saw a man dressed in a horse costume, he had rear legs behind his own legs. He made us laugh!!