5月 04, 2007

U dont know? I know!

好友寄來一支單曲.
是Sinead O'Connor "I Dont Know How To Love Him".
其實是多年前的作品, 但我第一次聽, 十分感動.
歌詞的內容簡潔有力, 沒有多餘的贅字.
正如友人說的一字一淚.

喜孜孜的將此曲推介給打不通電話的友人.
我: 有沒有聽過Sinead O'Connor的歌?
人: 我喜歡她的歌, 我有她大部分的碟.
我: 我今天聽到一首叫I Dont Know How To Love Him, 好好聽. 我可以寄給你呀.
人: 不用send給我了. 我有這首歌. I Dont Know How To Love Him? 我不需要了. 你要吧.

17 則留言:

粉腸A 說...

自行對號入座?

anyway, 恭喜你,你打通左啦

Donald Kwan 說...

有時侯, 打通了打不通的電話,

是會撞鬼的!

匿名 說...

你朋友真頂癮

你是不是時常扮演冇機心善良孩子的角色然後飽受朋輩欺凌和揶揄呢?

匿名 說...

打通與否其實並不重要,既然是要伸出雙手,得到的是打手板還是小禮物,已經不由自己控制。

再者自己有潛台詞放牛毛針,能怪對方以冷兵器回應嗎?

對方是人,那你是什麽?不散的冤魂?

Gary Lam 說...

DIULASIING, 打左成大段reply, post 唔到~~~~

呀 edward, 你做人呢, 唔好下下都咁重手, 唔係個個都好似你咁千年道行成妖成精乜都受得起, 受唔起既就因為你一句說話而墮入煉獄永劫輪迴做其百鬼夜行晚晚找人出去傾心事呀~~

不過今次肥四又真係多左小動作既, 你估人家真係矇閪咩, 一睇就知你以分享為名, 吐心事為實啦.... 唉~~ 呢招比人兵行險著真係死得慘呀, 比人插完一野仲唔可以還手, 無理由話比鬼電話知你首歌意思架...

F4 說...

我都不懂回應你們的提問.
小奧: 我是真的是個"冇機心善良孩子", 但不是扮演的. haha... 我都沒有忍辱負重的飽受朋輩欺凌和揶揄呀. 大家這麼疼惜我, 我是開心也來不及的.
edward: 什麼是"放牛毛針"呀?
大家: 我是沒有打電話的, 依然是msn呀, 這個電話依然沒法打...

littleoslo 說...

diu la sing".diu la sing".diu la sing".快而準...
edward wong先生真係狠,

edward wong 說...

好吧,回應各方評論,以後改換菜系,提供心靈雞湯哈哈。

F4其實只要想做,不求回報,很多事情可以是很灑脫的,人家不要(你的歌)無所謂,探問一下總是可以的。

還有不懂的東西,最好的方法是問一個百事通人物,他的名字叫Google.

感謝Gary這次做了調解人角色。

匿名 說...

牛毛針也稱梅花針,因為一發五枚,成梅花形散布,射中重要部位,可以深人經脈要害。

Dragon

匿名 說...

整鬼你哋啲回應越嚟越玄,看完還要查四字詞語

F4 說...

噢!明白了牛毛針的意思了. 謝謝龍.
但大家又誤會了, 我沒有向別人放針呀, 我又不是明明, 何來那麼多武器暗器?!
btw, google有沒有教I dont know how to know love him 的 solution?

匿名 說...

其實當事人係咪你兩位呀?

Donald Kwan 說...

小奧,

你覺得係邊兩位呀?

F4 說...

邊兩位呀?

匿名 說...

"I don't know how to love him."
人家以為你在揶揄他?!

Gary Lam 說...

至於 I dont know how to know love him 的 汁液 (solution) 既秘方呢, 好似有人咁話過...

三湯匙液體迷魂精, 加一公升固體眼淚, 用四碗水煲理一碗水, 慢火煲

飲左之後, 咁你個腦就會清明架啦, 之後你就會知個答案...

F4 說...

要用眼淚去煮一碗解精湯?
恐怕湯煮不成, 人都已經虛脫了.