5月 05, 2007

神奇藥丸

喉嚨痛去看醫生, 開了一些藥給我.

生: 不要用口呼吸, 用鼻好了. 否則喉嚨更敏感.
我: 啊.
生: 不要吃熱的東西, 否則喉嚨更敏感.
我: 啊? 要食凍野生冷野呀?
生: 不是啊, 是太熱的東西不要立即放入口, 待涼一會才吃.
我: 啊. 藥會不會令人眼瞓的?
生: 有野做的時候就不眼瞓, 冇野做的時候就眼瞓.
我: 啊!

11 則留言:

匿名 說...

我的敏感或感染已落到喉嚨,眼剛好轉又整夜咳過不停,咳到頸腫,很恐怖。。不過我唔知要戒口,雪糕果汁汽水薯片依舊,因為單單感冒的話汽水薯片是良藥。現在看來似花粉症,年年有,今年特勁。
btw
你寫神奇藥丸,肯定又畀眾人鞭屍咁鞭。

匿名 說...

點會呢?F4生病了,我們要多加關愛。好好休息,祝你快點痊愈。

不過你個醫生好似好了解你:有‘野’做的時候就不眼瞓, 冇野做的時候就眼瞓. 只係未講做完0野最眼瞓。

所以要開神奇藥丸比你。

我係0米又捉錯你0既punch line呀哈哈。

F4 說...

小奧: 你要小心身體呀. 其實感冒的話都不應該吃薯片汽水囉.畀眾人鞭屍? 應該不會呀. 大家咁錫我...

匿名 說...

可以看CONCERT, 應該痊癒吧!以後要小心身體

Gary Lam 說...

你個醫生都好奇....
有野放左入口呀, 仲點會用口呼吸呢~~
仲要佢知道你個口 handle 唔到啲 hot stuff~~~
仲有係講得出至理名言...有野做的時候就不眼瞓, 冇野做的時候就眼瞓.
10 個勁呀!!!

F4 說...

我是第一次看這個醫生的.
我都覺得佢講野夠玄.
下次有病都繼續睇佢好了.

小臭 說...

我硬係覺得你個醫生應該係羅家英假扮既....

粉腸A 說...

咁難得你夾到個醫生。

F4 說...

不過我吃了三天藥, 都未好得晒...

john 說...

好奇一問:
o甘人幾時先可以將d太熱的東西放入口?

F4 說...

咁我又唔知喎, 下次替你問醫生.